Geplaatst: 25-01-2010 16:37
Mijn Alfa boxer loopt keurig en is in hele goede staat, compressie perfekt, bougie's nieuw etc,etc
Toch kom ik haast niet boven de 1 op 10 met het verbruik.
Kan dit aan een te ruime inspuiting liggen? lamda waarde is goed is gecheckt.
Het moet met een relatieve kleine motor toch zuiniger kunnen, de motor is meervoudig ingespoten wordt geregeld via rekeneenheid.
Wie weet nog een goede tip?
Grt Rien