Geplaatst: 16-02-2016 20:57
Auto schokt soms onder het rijden en bij door trekken van 80km/u naar 100km/u
Soms blijft hij ook op 3 cilinders lopen. Totdat je hem uitzet en weer start.
De injector 1 is kort geleden vervangen . Daarna injector 1 met 2 gewisseld. probleem blijft in
injector 1 zitten.
Stekker injector 1 iets strakker gezet.
Zijn de stekkers gevoelig?
Gemeten
Spanningsval op cilinder 1 gemeten met de KTS je ziet een piek en daarna schakelt de ecu hem uit. En dan loopt hij op 3 cilinders.
Uitgelezen met
Kts 540