Geplaatst: 02-01-2012 10:10
s'morgens start de motor perfect ,maar als ik direct wegrijd en 50 m verder ben begin ik storingen te krijgen automatische versnellingsbak defect ,niveauregeling uitgeschakeld ,batterij aansluiting controleren ,...
motor stilleggen ,herstarten 1min wachten en de wagen loopt terug perfect
en als je s'morgens de wagen start en 1 min wacht voor wegrijden heb je geen enkel probleem
Gemeten
de spanning op de batterij tijdens starten zakt weg naar 11V en wordt traag terug opgebouwd naar 12,60v
(gaat eerst naar 11,60V dan 12V dan 12,60V)
Uitgelezen met
autoboss