Geplaatst: 31-12-2011 23:12
Iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar, en natuurlijk goede zaken
deze mercedes c270 cdi komt warm niet boven de 3000 tpm
klant werkt op schiphol, rijd koud weg en trekt normaal op (zoals klant zegt rolt het asfalt op)
als de motor warm word rijd ie goed tot je het gas loslaat dan valt ie in noodloop en komt niet boven de 3000tpm meer, gaan geen lampjes branden, uitlezen met autel geeft geen storingscodes, uitlezen met kts geeft p1189 afsluitkleppen inlaatspruitstuk.
onbelast gasgeven bij koudere motor zie je 2 keer de klepstelmotor gaan 3e keer niet.
inlaatspruitstuk gereinigd met forte en lmm gewisseld, dit geeft iets verbetering maar nog steeds gas loslaten betekend niet meer boven 3000tpm
kan bij deze motor de stelmotor uitgeschakeld worden met de kleppen open of moet ik toch het complete spruitstuk vervangen? onderdelen zijn niet los leverbaar
Uitgelezen met
kts550
Foutcodes
p1189