Geplaatst: 31-12-2011 18:16
Ik heb hier een peugot boxer 1900 diesel bj 1996 staan die s'morgen als de motor koud is de eerste +/- 5 km op 3 cil loopt en als je hem stationair laat lopen (warm draaien) een (af en toe) ploffend geluid maakt motor slaat ook niet lekker aan bij starten (gloeien is OK)
Heb verder niet gekeken misschien is het een meer voorkomend kwaaltje dat voor niet al te veel geld op te lossen is (?? bij 1996 )