Geplaatst: 03-02-2010 15:57
Geachte
De klant klaagt erover dat bij warme motor en laag toerental vb rondpunt oprijden in tweede versnelling het voertuig erg schokt (bonanza). Net als een oude mercedes met een versleten flector vd cardan. vanaf 2500rpm gaat dit over en in de overige versnellingen is men niets gewaar. Volgens de klant is het probleem begonnen na een tankbeurt bij een "goedkoop" pompstation? Geen foutcodes. Heb nu een behandeling met diesel adititief gedaan en ga eventjes afwachten. Zijn deze voertuigen uitgerust met een trillingsdempend vliegwiel?