Geplaatst: 11-05-2010 11:42
Beste,
De klant meldt me dat hij reeds enkele malen het gevoel had dat zijn voertuig spontaan begon te versnellen. Hij trapt dan onmiddellijk het koppelingspedaal in en het toerental schiet de hoogte in. Als er dan eventjes gas wordt gegeven valt het toerental naar ralenti. Er zijn geen foutcodes opgeslagen.
Iemand ervaring met dit fenomeen?