Geplaatst: 01-03-2011 15:53
Wij hebben een C-1 van nov.2005 met een irritante tik in de motor, nu hebben we de klepspeling
gecontroleerd + nokkenas etc. op het eerste gezicht niets aan te zien.
Het lijkt onder uit de motor te komen ..? mischien een gekantelde zuiger..
Wie heeft hier ervaring mee ?
ps. is iets mechanisch zo te horen.
Uitgelezen met
geen
Foutcodes
geen