Geplaatst: 18-02-2016 8:32
goedendag, ik heb een renault espace binnen gekregen met rokende dynamo. de dynamo is 1,5 maand geleden door ons vervangen. hier waren geen bijzonderheden bij. nu is die van binnen helemaal verbrand. de leverancier zei check de accu goed want daar zijn ze gevoelig voor. nieuwe accu gemonteerd. de oude zat op 70% van wat hij hoorde te hebben. nieuwe dynamo erop, koelsysteem ontlucht. warm laten draaien, en hij begint zo weer te roken. de laadstroom was op dat moment normaal. omdat wij een amperetang hebben die tot 80 gaat. heb ik een nieuwe besteld. maar dat duurt tot morgen.
is er iemand die een idee heeft waar ik dit in moet zoeken?
mvg stefan
Gemeten
13.8 volt