Geplaatst: 02-03-2011 10:04
We hebben een auto met verschoten distributieriem in de werkplaats, nu zijn alle inlaat kleptuimelaars gebroken en de uitlaatkleptuimelaars zijn heel gebleven.
Wie heeft dit ook al eens meegemaakt en weet of de kleppen krom zijn? er is zo met het oog niets aan te zien.
Of kunnen we gewoon nieuwe tuimelaars monteren en de boel weer afbouwen?