Geplaatst: 03-01-2012 11:53
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de reacties in 2011 en een gelukkig en gezond 2012 wensen.
Wij hebben een s-max rijden waarvan wij om de ongeveer 10000 km een brandstofilter moeten vervangen. Ik zou moeten prijs maken om de brandstoftank en de leidingen te reinigen. Nu heeft er iemand mij gezegd dat het probleem ook kan komen van de brandplaatjes onder de injectoren die zouden verliezen. Nu vraag ik mij wel af of de roet in de retour zou kunnen komen daardoor. Dat kan toch niet of wel. Of zou er een andere oorzaak kunnen zijn? De wagen begint te snokken bij optrekken en wanneer men een andere filter monteerd is het voor een tijdje opgelost. De wagen heeft geen storings code
Uitgelezen met
Kts 550
Foutcodes
Geen