Geplaatst: 26-08-2013 19:51
deze auto heeft een probleem met de abs
het abs lampje blijft branden
Ik heb geprobeerd het systeem uit te lezen maar krijg geen contact met regeleenheid van de abs.
Maar wil nu metingen gaan doen op de pomp / regeleenheid.
maar in documentatie heb ik geen electro schema van de abs van deze auto kan iemand mijn daar aan helpen?
en suggestie zijn van harte welkom
Met vriendlijke groeten.
Bavie
Uitgelezen met
maxidas 708