Geplaatst: 04-03-2011 8:37
ff een kort vraagje
mijn eigen peugeot expert 2,0 hdi heeft orgineel van peugeot 2 achteruitparkeersensoren
het probleem is namelijk dat hij al geruim een tijdje blijft piepen bij achteruitrijden
nu heb ik een donker bruin vermoeden dat 1 vd sensoren kapot is gegaan
het is eigenlijk gebeurt in de wintertijd
gezien als ik de stekkers van de sensoren eruit haal het probleem over is
kan dat door vocht komen dat achter het glaasje zit of kan het een andere oorzaak zijn
gezien ik er nog nooit mee aan de slag ben geweest
gezien ik nog een aftermarkt setje heb liggen zit ik eraan te denken om die te plaatsen
of kan dat niet en je orginele sensoren moet bestellen bij de peugeot ?
en het afstellen gaat dat op gevoel dus een plaat ongeveer 30 cm van de sensor afhouden en afstellen totdat hij piept ????
of anders
Gemeten
stekkertjes los vd sensoren
Uitgelezen met
nvt
Foutcodes
nvt