Geplaatst: 27-08-2013 21:52
hallo heren
ik ben bezig met een 307 met veel storingen waarvan de meesten zijn opgelost maar 1 storing blijft steeds terugkomen.
als je de auto op kontakt zet en even wacht met starten dan krijg je de melding startonderbreker defekt maar de auto start gewoon.
als je de auto op kontakt zet en daarna direkt start geeft het display deze melding niet.
de klant vertelde mij dat de auto af en toe niet wil aanslaan maar dit heb ik nog niet meegemaakt.
de startmotor gaat dan wel maar de motor slaat niet aan.
omdat er nog veel meer storingen waren heb ik al verschillende onderdelen vernieuwd zoals BSM module(zat vol olie) en bedrading vernieuwd naar oliedruksensor(achter het roetfilter was een draad beschadigd)
wie heeft er een tip voor mij om de storing met de startonderbreker op te lossen?
vr groet evert
Gemeten
universeel meter onderbreking bedrading
BSM module
Uitgelezen met
wow
Foutcodes
nu helemaal niks meer