Geplaatst: 24-02-2016 6:06
Ik ben een M3 motor aan het opbouwen (type S50B30 motor) en ben toegekomen aan de Vanos.
Er zit een enkele Vanos op, maar ik zit met het probleem....hoe monteer ik deze en in welke stand?
Heeft een van jullie ervaring hiermee? De nokkenassen staan op merkteken, maar om nou zo de Vanos op de nokkenassen te monteren lijkt me niet correct.
Iemand?????