Geplaatst: 02-09-2013 17:36
Collega's de Transit had er al een paar weken last van dat hij na het starten wel eens wilde afslaan en een tweede keer gestart moest worden. Hij doet het nu helemaal niet meer.
Hij geeft foutcodes die allen verwijzen naar de controle/regelmodule inspuitpomp.
Iemand dit al eens gehad? Het lijkt mij een defect ECU op de inspuitpomp.
Rikus
p.s. produktie jaar van de auto is volgens mij 2002
Gemeten
Uitgelezen
Uitgelezen met
Bran Bee ST6000
Foutcodes
P1665 P1664 P1564