ploffen in de uitlaat nadat de voorverwarmer is uitgegaan

19 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Tigra
Type
1.6i-16V Team
Onderwerp
Motor
Motorcode
x16xe
Eerste inschrijving
september 1998
Brandstof
Benzine

vectraboy34

Lid sinds: 03-05-2011

Bijdragen: 224

Geplaatst: 07-01-2012 23:40

beste collega,s

heb iets raars met een tigra x16xe

bij koude start slaat keurig aan ,maar zodra de voorverwarmer is uitgegaan zogenaamde stofzuigergeluid gaat ie ploffen in de uitlaat stationair..

rijd als een beer verders maar zodra je bij stoplicht aankomt onregelmatig draaien toerenteller wisselt haast niets..

draadbreuk bij mapsensor gevonden andere stekker er op.

andere bougies

geen foutcodes .

wie heeft een idee pakking inlaat ook al vervangen

gr michel

 

 

Uitgelezen met

delphi ds100

Foutcodes

geen