Geplaatst: 07-01-2012 23:40
beste collega,s
heb iets raars met een tigra x16xe
bij koude start slaat keurig aan ,maar zodra de voorverwarmer is uitgegaan zogenaamde stofzuigergeluid gaat ie ploffen in de uitlaat stationair..
rijd als een beer verders maar zodra je bij stoplicht aankomt onregelmatig draaien toerenteller wisselt haast niets..
draadbreuk bij mapsensor gevonden andere stekker er op.
andere bougies
geen foutcodes .
wie heeft een idee pakking inlaat ook al vervangen
gr michel
Uitgelezen met
delphi ds100
Foutcodes
geen