Geplaatst: 18-09-2009 16:59
Supermeneke op het moment dat de storing voorkomt probeer dan eens het aanstuurspanning van de brandstofpomp te meten.
Mischien dat je toch hier moet zoeken omdat het hiermee begonnen is .
Ik hoop voor je dat jullie de tester hebben want deze is nog geen eobd .
grt daan