Geplaatst: 07-03-2011 14:14
Goedendag,
We zitten met een turboprobleem van een A6 2.7T qauttro. De turbo's zijn vervangen nadat van de rechter turbo de turbineas was gebroken. Bij demontage bleek dat van de linker turbo de inlaatturbine was beschadigd.Nieuwe turbo's gemonteerd met nieuwe aanzuigbuizen en leidingen incl. de intercoolers. Binnen een week weer hetzelfde probleem, linker turbo inlaatschoep beschadigd en rechter turbo de turbineas gebroken. De turbo's krijgen voldoende smering. We hebben de turbo's opgestuurd naar turboworld en die zeggen inslag vanaf het luchtfilter. Alleen is er niks te zien in de inlaatbuis behalve een beetje gruis in de inlaatbuis boven op het blok. Alleen geen idee waar dit vandaan komt. Iemand nog suggesties?
B.v.d.
Patrick