Geplaatst: 24-04-2015 9:15
Hallo iedereen, zit met een raar probleempje, heb reeds gezocht op dit forum maar helaas niks kunnen vinden.
Ik heb hier een peugeot 206 staan uit 2001 waarvan de claxon niet werkt. Zodra ik de claxon rechtstreeks op de accu aansluit doet hij het wel, dus de claxon is in orde.
Als ik meet op de kabel naar de accu staat er gewoon 12v op zodra ik de claxon op het stuur induw, dus het stuurgedeelte lijkt me ook in orde.
Weet iemand wat dit euvel zou kunnen zijn, misschien te weinig stroomsterkte?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Mvg,
Jim