Geplaatst: 30-10-2012 19:47
Hallo
Ik heb hier een echte raar geval. Gister kreeg ik een corsa b binnen. Uitlaat lekt van spruitstuk. Los gehaald en pakking was goed, dus katalysator na gelopen. En een scheur bij katalysator. Nieuwe pakking erop en scheur dicht gelast. Netjes en gestart geen lekkage. Volgende dag klant terug mil lamp brand. Ppfff uitgelezen en fout p-1405-8. Ik leg uit de klant niet mijn fout maar ik ga je toch helpen. Egr klep los gemaakt en netjes schoongemaak overigens vervuild. Draden netjes nagelopen en alles zit vast. Geen scheurtjes ook.
Erop en rondje mee gereden. Ook kort op snelweg. Geen mil lamp dat brand!! Ik heb echt 20x gestart en gestopt. Half uur later klant komt terug en lamp brand. Klant is boos en zit er over te duscussieren, niet meer praten. Boze klant maar onterecht.
Moet je nou lange afstand afleggen om egr klep in te leren? . Als mil lamp morgen brand jammer voor hem.