Geplaatst: 31-10-2012 10:34
hallo ik heb hier een 307 met het volgende probleem ik heb de auto verkocht een klein jaar geleden sins een half jaartje komt er koud een vreemt geluid na wat speurwerk blijkt het geluid bij de waterpomp weg te komen toe we ter reparatie overgingen gingen en de distibutiedeksel eraf haalden bleek de riem niet goed over de poelies te lopen was er half af gelopen de riem was nog niet erder vervangen we hebben er een nieuwe aluminium waterpomp en huis op gezet met een nieuwe distributie en spanrol en looprol nu twee weken later komt de auto voor na controle en de deksel er afnu blijkt de riem bij het nokkenas tandwiel uillaat kant weer van de poelie af te lopen wie heeft er een oplosing of het probleem eerder gehad