Geplaatst: 09-01-2012 15:09
Wij hebben in juli 2011 deze auto afgeleverd. De klant heeft hem meegenomen op vakantie, en kwam terug met de mededeling dat hij regelmatig bij de auto kwam en dat de ruitenwissers halverwege de ruit stonden en dat hij de auto niet meer kon starten. De auto stond op slot. Na terugkomst heb ik de auto nagekeken maar niets kunnen vinden. Ook stonden er geen foutcodes in. De klant heeft nu nog steeds af en toe het probleem. Is dit probleem bij iemand bekend?
Uitgelezen met
Autocom