Geplaatst: 01-03-2016 9:51
Is hier een lancer binnen gekomen, die goed loopt.
Alleen bij 3200 toeren gaat hij lawaai maken en bij 3500 en meer is dit echt een oorverdovend geluid (als of de voorste uitlaat er af is). Is niet te doen dan.
Auto heeft 80.000km gelopen.
Hopelijk heeft iemand een idee.
mvg Alberto
Foutcodes
geen