Geplaatst: 07-09-2013 11:00
Ik heb voor deze ford een nieuwe sleutel en kon de afstandsbediening heel makkelijk inleren maar de startonderbreking was niet mogelijk .
Ik krijg wel de gegevens op mijn uitlees apparaat te zien die ik nodig heb om hem in te leren maar ik moet zoals ik lees een inlog code hebben van het Tis systeem van ford .
mijn vraag is nu kan ik deze code ergens via internet opvragen als ik alle gegevens heb of ben ik verplicht om naar de Ford garage te gaan.
Uitgelezen met
Maxidas DS708