Geplaatst: 10-01-2012 20:18
Hallo,
Ik heb een Polo staan modeljaar 2011 met cfwa motor.
Motorstoringslampje brandt, uitgelezen storing uitlaatgasterugvoer
onjuiste werking. egr klep met geïntegreerde koeler paar maanden
geleden al vervangen, toen was ook dezelfde storing opgeslagen
verder bedrading vanaf motorregelapparaat gemeten, alles is in orde.
Iemand enig idee?
Uitgelezen met
Vas 5052