Geplaatst: 10-01-2012 13:27
Ik heb een VW Lupo 1.0 benzine staan die gedeeltelijk gedemonteerd is binnen gebracht. Versnellingsbak was gedemonteerd en weg. heb een versnellingsbak gemonteerd en motor gestart. Nu de volgende klacht:
Bij koude start slaat de motor gewoon aan.
Als de motor warmer wordt gaat die slechter lopen alsof de ontsteking niet goed staat. Aangezien ik net 3 maanden gestart ben met mijn eigen garage heb ik nog geen uitlees apparatuur. Heb de auto laten uitlezen bij een collega. Er stonden foutcodes in die betrekking hadden met het de/monteren van de versnellingsbak. Alle foutcodes gewist en deze komen ook niet meer terug. Wel komt de opmerking te lezen "basis afstelling niet goed" wie kan mij vertellen wat dit inhoud? Als de motor op temperatuur is loopt hij heel slecht en komt niet boven de 1000t/m uit.
Wel is mij geadviseerd om de brandstof druk te meten hoe hoog moet deze zijn?