Geplaatst: 28-04-2015 10:57
Bij normaal rijden op de snelweg en door acceleren naar de 160 gaat bij +/- 145 het ECU lampje branden. tijdens het knipperen voel je ook dat het vermogen weg valt
zodra je bij de +/- 150 bent gaat 't lampje niet meer uit, en is het vermogen weg.
als je het gas loslaat en hem laat afzakken naar de 130 en je geeft gas is het vermogen weer terug.
het lijkt er op dat de het Motormanagement het vermogen dr afgooit, mogelijk door de Klopsensor. alleen op het moment dat het gebeurd hoor of voel ik geen klop in de motor.
iemand ideeen?
Gaat om een gechipte auto, te veel aan diesel zou dus mogelijk zijn.
Gemeten
Turbo druk = OK 1,2 Bar
Voltage = OK 13,4V
Uitgelezen met
Delphi DSE 150E, Bosch KTS
Foutcodes
Geen