Geplaatst: 02-11-2012 17:14
We hebben hier een passat met een probleem, als de auto stilstaat en je houd het toerental zonder de koppeling te bedienen op 3000t/m dan loopt de motor goed, doe je dit met de koppeling ingetrapt dan begint de motor te stoten en gaat hij blauw/zwart roken. We hebben vier pompverstuivers vernieuwd ivm de waarden die buiten de marge liepen, we hebben ook het twee massa vliegwiel vernieuw maar geen resultaat, we hebben ook geen foutcodes. Heeft iemand een idee?
Gr Mark
Uitgelezen met
KTS 670
Foutcodes
geen