Geplaatst: 01-02-2017 10:10
Beste forumleden,
Wellicht heb je het al gezien op amt.nl, de AMT-Facebookpagina of in onze nieuwsbrief. We mogen vanuit AMT exclusief kaarten weggeven voor film De Autovakmannen. Een film waarin negen personen uit de autobranche een hoofdrol spelen van ondernemer tot technici. Hier lees je daar meer over.
Voor wie het gemist heeft: AMT verloot 50 kaarten voor de OOMT Brancheavonden, maar dat is niet alles. Ik mag ook nog eens tien kaarten voor de exclusieve landelijke première weggeven, 9 februari aanstaande.
Om deze zo eerlijk mogelijk te verloten wil ik vandaag nog iedereen de kans geven om deel te nemen. Vul je voor zondag 5 februari 18.00 uur de antwoorden op de vragen in dit formulier in, dan ga je mee in de 'pot' waaruit we de winnaars gaan trekken.
Vier vragen
Doe je mee? Er zijn vier vragen te beantwoorden welke net als de film gaan over de komende tien jaar.
1) Welke werkzaamheden doe jij over tien jaar nog steeds?
2) Welke werkzaamheden doe je niet meer over tien jaar?
3) Welke nieuwe werkzaamheden komen er op je af de komende tien jaar?
4) Wat zie jij veranderen op technisch of klantengebied de komende tien jaar?
Let op, deze vragen graag via het formulier invullen. MAandag 6 februari maken we de winnaars van de premièrekaarten bekend en dan zie we je op 9 februari bij Cinemec in Ede. (start rond 19.30 uur).
Op deze pagina vind je het formulier: http://www.amt.nl/autovakmannen
Ik ben benieuwd naar jullie kijk op de komende tien jaar. Van elektrisch rijden, hybride-technieken of misschien wel waterstof, maar ook telematica, uitlezen op afstand en natuurlijk de klant die steeds 'mondiger' wordt.
En blijven die motorvervuilingsproblemen spelen de komende tien jaar?