Geplaatst: 11-01-2012 15:36
Goedemiddag,
X-trail met het volgende probleem: start niet vonkt niet op de eerste 3 cilinders.
Geen Mil lampje en geen storing in het geheugen EOBD.
Bobine uitgewisseld en ook de bougies vonken allemaal wel op 4e cilinder.
Iemand enig idee ???
Mvgr
Peter