Geplaatst: 30-04-2015 21:06
ik heb hier een bijna nieuwe peugeot 208 12 VTI de auto is in 1 keer begonnen met olie te verbruiken rookt gewoon echt blauwe rook. het lijkt erop of er ergens via de carterontluchting motorolie via het inlaatspruitstuk naar binnen wordt gezogen? motorcode is HM01
iemand hier ervaring mee