Geplaatst: 03-05-2015 10:39
ik heb een vraag over een olielekkage die linksboven aan cilinderkop ontstaat.
de olie loopt via koppelingshuis naar beneden en kom thv de rechteraandrijfas die uit de bak komt naar beneden.
wie kan aangeven waar deze olie vandaan komt.
het begint ergens aan de linkerkant tegen de cilinderkop aan.