Geplaatst: 05-03-2016 7:19
ik heb een peugeot 206 gti staan met de volgende probleem:bij koude start trilt de motor en heeft last van vermogen verlies en inhouden naarmate de motor warm wordt wordt het erger.als de motor warm is trilt hij niet meer.Dus wilde ik vragen of iemand ervaring mee heeft wat het kan zijn.