Geplaatst: 03-06-2014 21:00
Hallo iedereen,
Deze wagen heeft een sterk kloppend geluid dat afkomstig lijkt te komen van de cilinderkop. Bij warme motor verminderd het geluid.
Eveneens bij koude start dampt de wagen grijs/blauw. Na een tijdje is dit weg. De motor lijkt ook op 3 cilinders te draaien en heeft geen vermogen.
Ik heb al de retouropbrengst van de injectoren gecontrolleerd maar deze zijn normaal.
Verder denk ik in de richting van een versleten nokkenas of klepstoter.
Wat zijn jullie ervaringen met deze motoren? Vooralleer ik meer controles ga uitvoeren.
Groeten,
Niels
Uitgelezen met
Reflex tecnotest
Foutcodes
geen