Geplaatst: 06-11-2012 23:09
bij vol gas geven, begint het toerental te schommelen. stationair loopt hij goed.heb de bougies en bobine vervangen.maar dit helpt niet. heb ook geen foutcode's.
uitlaatgas temperatuur geeft hij -60 aan ? bij koude motor.
wie heeft dit probleem al eens gehad ?
Uitgelezen met
opcom
Foutcodes
geen