Geplaatst: 07-03-2016 18:14
Motor loopt duidelijk onregelmatig en klant klaagt over weinig vermogen onder 3000t/m
eerst proberen uit te lezen maar geen communicatie met auto , dus besluit even op de snelle manier de injectorstekkers er een voor een af te nemen waarbij cilinder 1 (dtb zijde) al snel door de mand valt ; doet helemaal niks meer ...
nog wel even een ledlampje over de stekker gezet om de aansturing te controleren en knipperd netjes !
ik denk een defecte verstuiver ? Of is dat te simpel gedacht ? En is het raadzaam om hem event gebruikt te kopen ? Hij heeft ook al 310000 km gelopen. En moet hij ingeleerd worden ?
Bvd,
Gemeten
aansturing op stekker met led
Uitgelezen met
Hella gutman
Foutcodes
?