Geplaatst: 09-11-2012 10:48
er staat hier een mazda 6 met volgende probleem dat de ruite spontaan allemaal naar beneden gaan en dus vol regent wie kent dit probleem
wie weet of de comfort bediening uit te schakelen is
Uitgelezen met
kts
Foutcodes
nee