Geplaatst: 10-03-2016 18:11
wie weet raad centrale vergrendeling werkt op de sleutel afstandbediening super maar op de schakelaar in het midden console niet ,schakelaar is al uitgewisseld ,ook de verlichting op de schakelaar is niet goed, deze gaat branden als schakelaar bediend word en niet met de licht schakelaar
Uitgelezen met
bosch
Foutcodes
geen storing