Geplaatst: 07-06-2014 14:08
Ik heb hier een Ford Focus 1.6 TDCI staan van 2008.
Deze auto heeft de storing dat de auto bijna niet van zijn plek komt, en in houd tot ong. 2000 Rpm.
Daarna trekt de auto verder goed op..(dus zou je zeggen dat de turbo correct werkt)
Er zitten verder geen storingen in de auto bij uitlezen.
Van de auto hebben we al vervangen:
EGR-Klep
Turbo regelklep achter op de motor
Alle filters in de auto.
Vacuüm slangen gecontroleerd
Turbo werkt optische te zien (trekt aan bij op contact zetten)
Heeft iemand nog ideeën, tips over wat nog meer te controleren / vervangen?
Gemeten
Vacuumslangen, stroring uitgelezen, werking klep turbo, optisch turbo gecontroleerd.
Uitgelezen met
Launch
Foutcodes
Geen