Geplaatst: 07-06-2014 21:46
Hallo allemaal,
Kan iemand mj helpen aan de- en montage handleiding van het inlaatspruitstuk van een w210 220cdi.
Is het ook handig om de vlindervormige klepjes dan te verwijderen.
De auto rookt aardig, zeker als je hem op zn staart trapt. Egr schoongemaakt. Rookt nu iets minder.
Er was ook een storing opgeslagen dat de stelmotor van de inlaatspruitstukkleppen bleef hangen. Deze hebben we aangestuurd en bleek goed te werken.
Heeft er iemand ervaring mee.