Geplaatst: 15-03-2011 17:02
wij hebben hier een volvo v50 2.0D staan. met de klacht dat de auto lichtjes begint te stotteren als de klant iets onder de 2000 toeren rijd in de derde en vierde versnelling,
ook stijgt het oliepeil langzaam.
wij hebben het volgende gedaan.
egr schoongemaakt. verstuivers getest. software update bij de dealer. (hun dachten dat dit ook moest wegens het stijgen van het oliepeil. alleen dat gold dus voor de nieuwere type motoren.)
heeft iemand nog een idee voor deze problemen?????
Uitgelezen met
bosch kts
Foutcodes
geen foutcodes