10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 16-05-2012
Bijdragen: 262
Geplaatst: 12-11-2012 15:18
Dag heren,
wat kan er aan de hand zijn als er veel olie uit de peilstok spuit.
ik dacht zelf aan de carterventielatie.
motor loopt en trekt goed maar rookt een kleinbeetje blauw tijdens gasgeven.
niet