Geplaatst: 10-03-2016 23:48
hallo
ik heb een seat cordoba vario 1.4 16v
ik heb een probleem, ik heb alle koel sensoren vervangen alles door gemeten maar de koelvin wil niet aan slaan als ik de stekker van de koelsensor in de radiateur door lus slaat de ven wel aan
nu het volgende probleem als de motor warm is gaat het olie lampje knipperen en piepen ik heb olie pomp gecontroleerd olie druk sensor vervangen carterontluchtings potje achter op het bkok vervangen klepstoters vervangen zon beetje alles wat het kan zijn maar hij blijft het doen als je op de snelweg rijdt dan doet die het niet lijkt wel of hij dan genoeg koeling krijgt maar ik kan het probleem niet vinden
wie o wie kan mij helpen
Gemeten
klepstoters vervangen
carterontluchtings potje achter op het blok
olie pomp na gekeken
alle koel sensoren vervangen
Foutcodes
geen foutcodes