Geplaatst: 15-09-2013 12:44
hallo mijn r-320cdi wilde gisteren na een rit van 10 kilometer niet meer aanslaan,we hebben de auto op een ambulance getrokken en naar huis gereden,na wat speurwerk onder de motorkap,natuurlijk niks gevonden,pas na een uur nog een keer probeerd en starte die in een keer,tot dat de temperatuur op ongeveer 50 graden kwam en weer niet te starten,weer laten afkoelen en weer gestart ook weer zonder problemen,tot 50 graden,inmiddels brand de storings lamp en weten we dat we naar de dealer moeten om het uit te lezen,maar wilde alvast dit bericht plaatsen,zodat jullie weten hoe het afloopt.Ik hou jullie op de hoogte.