Geplaatst: 20-01-2012 17:40
Wij hebben hier een Mercedes w211 staan met een comand APS NTG-1 dvd navigatiesysteem staan.
Het geluid valt na een aantal minuten uit en komt dan soms weer even terug maar meestal gaat het systeem volledig uit en is dan niet meer aan te krijgen, alleen het mecedes logo verschijnt op het scherm en daarna gaat hij weer uit.
als de auto een aantal minuten op slot heeft gestaan schakelt de radio vaak weer direct aan.
Op het moment dat het systeem niet werkt, werkt ook het elektronische afsluitklepje van het bakje onder de radio niet.
De auto is bij de dealer uitgelezen en hier kwamen wel wat oude canbus meldingen naar voren maar geen actuele foutcodes.
iemand enig idee wat hier aan de hand is??