Geplaatst: 20-01-2012 18:02
Hallo,
Ik ben nieuw op de forum en bij deze heb ik probleem met volvo s80 die bij mij in de werkplaats staat al paar dagen.
Bij optrekken valt stroom weg waardoor de motor stopt ( heel vervelend ) het is ook nog automaat. Als de stroom weg valt dan kun je zelf niet eens alarmknipperlichten aan zetten want die hebben geen stroom.Na 10 minuten gewoon normaal starten. Ik heb systeem uitgelezen geen fouten.
Als eerst dacht ik massa probleem ergens alle massa punten gecontroleerd maar geen afwijkingen daarna stekkers gecontroleerd en contactslot maar die hebben ook geen afwijkingen, alles werkt prima.
Wie kan me helpen met mijn probleem?????
Al vast bedankt
Gemeten
ECU uitgelezen geen fouten
Uitgelezen met
Launch diagnose
Foutcodes
Geen