Geplaatst: 20-01-2012 20:41
Nu ik de wagen bijna 3 jaar bezit heb ik het volgende probleem veel olie lekkage langs de olie kering distributie zijde en de dynamo zit vol olie. Mijn vraag moet de motor met V bak en voor schokbrekers kompleet van onderen gedemonteerd worden? 1ste heeft iemand een tip voor mij. 2de kom dit meer voor.