Geplaatst: 23-01-2012 10:43
Tijdens het optrekken van de 1e naar de 2e versnelling is de distributieriem gebroken.
Volgens de gegevens was de riem vervangen op 185.000 km.
Nu heeft de motor 210.000 km. gelopen.
Auto is van 2000.
Specs: 146 1.6 twin spark 16V.
Vraag: > is er op zo'n lage snelheid kans dat toch alles kapot gedraaid is?
> is revisie dan nog wel haalbaar, gezien de leeftijd van de auto?
Bericht bewerken Reageren Met citaat reageren Akudo .