Geplaatst: 13-05-2015 9:34
Xsara picasso 1.8 benzine geeft al geruime tijd de melding acculading defect. Dit geeft die aan enkele keren per maand. Accu, dynamo zijn vervangen, melding blijft dan even weg maar keert weer terug. Alle kabels van massa, dynamo gecontroleerd en waarnodig opgeschuurt en gereinid, geen effect. De dynamo laadt netjes rondom de 14v, ook op moment van de melding. Bij het uilezen kan de laadspanning worden opgevraagd in een meetwaardenblok, ook deze is juist.